O nás

30. srpna 2007 v 12:38 | pajka a janča |  ♥Já a Janičkáá :-* mucQ♥
tákže , já a janišta.. mno jednoho dnee..., bylo to asi pred 1 rokem a pul.jsem ja a moje rodinka byli na velehrade ve skanzenu.. potom mamka rekla ze pujdeme do hotelu vedle nas , ze nas musi s nekym seznamit.. bydlim na hradde buchlove .mno a vedle nasehho domku je hotel Buchlov Park.. doporucuji se tam podivat!! no a dojeli jsme tam a sedela tam nejaka pani s holkou ktera mela 16 a dalsi holkou ktera mela 10 jako ja..!!! Mno a ja sem si rikala : co to tam sedi za blbou blondynu a brunetu s hranatym oblicejem?? :D mno ale potom sme se pozdravili a sli sme se projit, potom v cervenci jsme nabidli tem holkam a tete jestli by snama nechteli jit do chorvatska- na orebic.. ze by jsme je tam vzali protoze mame velke auto, pro 14 lidi .. a tak jsme jeste v tom cervenci jeli do chorvatska ..!! tatka nas tam zavezl a odjel do ceska a potom pro nas zase prijel!! byla to nejhezci dovolena vubec na ktere jsme byli... delalli jsme spolustu debilovin!! mno treba jsme si dali na hlavu satky a na toi jeste slunecni brle a delali jsme ze jme turci a nase rec znela asi tako: brmmblumbeee!! :D mno a tak jsme sli po cele plazi!! a decka se nas bali tak utikali za maminkama :D a potom sme chodili na zmrzku ! atd!!! a potom sme spolu byli na fotbale a v restauracce na pizzu! teta nas vzala ven jako me terku a jancu :tak se ty holky jmenujou!! mno a mamku a brachu jsme nechali doma!! mno a tak sme sli!! terka a teta sli do restauracky si sednout!! a ja a janca sme se prochazeli po přístavu, ktery byl naproti te restaurace.. ten den jsme se hodne poznali!!! mluvili jsme o sobe o lasce o klukach ..!! bylo to super!! potom jsme chteli jit napit do te restauracky za tetou ale zacal tam fotbal a tak sme se divali z ulice na fotbal!! kazdy gol sie tam oslavoval ohnostrojem ! neco jakodyby my cesi jsme vyhrali olympyadu :D proste super!! potom asi po 3 rano jsme se vratili domu!!! dalsi dny jsme prolezeli na plazi!!! posledni den jsme se sbalili a jelo se domu!! teta jasminka ( to byla ta co nas ubytovavala) nam delala ruzne ryby a bylo to vyborne!! cestou jsme si vezli spoustu pomerancu atd!!! vraitili jsme se domu do Čr !! zavezli jsme je domu do veseli .. potom vlastne jak zkoncila dovolena , jsme se videlai az asi na jaro!!! mno a od te doby se bavime strasne!! sme nejlepsi kamosky a planujeme oslaveni spolecneho silvestra!!! proste je to supr!! za tetou chodi mamka porad na kosmetiku do buchlovic a s janou si porad volame a navstevujeme!!!! tedka se nase zivoty zase zmenili!! dostali jsme se na gymnazia! ja do uherskeho hradiste a ona do straznice!! a tak sou z nas gymplacky!! proste supr!!! jeji segra - terka-ta chodi do hradiste na skolu a tak se budu vidat i s terkou azdy den:D je to super mit takovou kamosku!!!!! timto nas pribeh nekonci, ale uz v nasich zivotech neni nic svetoborneho!!! az bude tak to zase napisu!!! dekuju!! loovuju te janulko!! momomoccc!! :-* mucQ

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

když si se sem dostal tak na dukaz toho klikni